Adventure party

7 september 2018 - Zoeterwoude, Nederland

7 september was dan officieel mijn adventure party maar eigenlijk was het feest al veel eerder begonnen.

In mijn stress hoofd gedacht dat dit een huil en somber feest zou worden wat uiteindelijk gezellig, druk en vooral vol liefde!

Ik wil jullie allen bedankten voor jullie aanwezigheid en jullie kado/bijdrage. Ik vind het echt ontzettend lief en waardeer het enorm. MAAR.... de liefde die ik van jullie allen heb mogen ontvangen de afgelopen tijd is voor mij het aller grootste kado! Ik voel me zo een rijk mens met zo veel lieve, leuke, grappige, waardevolle mensen om mij heen. Met ieder heb ik een andere connectie, een andere intensiteit, een ander verhaal. Elk verhaal op zich is al prachtig, waardevol en vol liefde. Maar al deze mensen en verhalen bij elkaar maakt het nog veel intenser.

Niet voor iedereen had ik helaas niet evenveel tijd deze middag/avond. Dat vond ik jammer. Maar ik wil je meegeven dat je aanwezigheid zeer gewaardeerd werd. Het heeft met geraakt en ontroerd. Ik had je niet willen missen.

Mijn dank ik groot!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jacqueline: